Wednesday, March 6, 2013

Fear Factor Selebriti Malaysia : FAKIM Episod 9


 hai...
ari ni saya nak update pasal FAKIM lepas seminggu lebih tak update..hihi..
sori la ye..lama jugak ni tak update...hihi..ari ni terdetik pulak hati nak update..haha.. :p
okla.......
Alhamdulillah FAKIM still bertahan dalam #FearFactorMY :)
untuk episod 9 cabaran pertama adalah cabaran kuren! Cabaran yang membuatkan Akim trauma! :'(
ada dua pusingan untuk cabaran kuren ni. Alhamdulillah FAKIM berjaya survive dalam pusingan pertama dengan masa 59 saat kalau tak salah. :) Agak cepat tu :) Pusingan kedua pula,Aaron membuka peluang kepada 4 kumpulan untuk lakukan pusingan kedua cabaran pertama sekiranya inginkan imuniti dan FAKIM menyahut cabaran ini. Ha! Sebab ni la Akim trauma! :'( FAKIM yang memulakan cabaran pertama. Kesian FAKIM,menjerit menahan sakit terutamanya Akim. Akim tak expect yang kuren tu akan sekuat tu,sebab tu die menjerit..huhu..nasib baik FAKIM selamat. Tapi mereka tak dapat imuniti tu..huhu...
untuk cabaran kedua pula,ni cabaran battle antara pasukan. Cabaran kereta tu! :) FAKIM berlawan dengan pasukan Arja dan Alam. FAKIM dah ada atas treler tu dah sebenarnya sebelum Arja dan Alam. Tapi terbabas pulak..huhu.. :( But they had a great job actually :)
cabaran minggu ni ha! Cabaran yang ada labah-labah tarantul,kala jengking,air,ketinggian. Camne FAKIM survive? Saksikan Fear Factor Selebriti Malaysia,setiap Sabtu,9 malam di Astro Ria dan Astro Mustika HD :)
This is my stories.........

No comments:

Post a Comment